Kan mijn lidmaatschap van CC niet verlengen


al jaren gebruik ik adobe producten via slim.nl. zo ook creative cloud. elk jaar betalen en lidmaatschap verlengen, simpel. dit jaar lukt dat echter niet volgens de logische (en volgens slim de juiste) weg: via mijn account. uiteindelijk heb ik het voor het komend jaar in een chat-sessie met een adobe helper kunnen regelen, maar het probleem er echter nog steeds: de link naar "abonnement beheren (manage plan)" staat niet op het scherm in de lidmaatschap en producten pagina, waar deze wel zou moeten staan. ook de adobe-helper had geen idee (althans, zo leek het).
ik heb het al op vele manieren geprobeerd: win10 met chrome en edge, win7 met chrome en ie, mac (el capitan) met chrome en safari, ipad met safari... nergens de link te bekennen. wie heeft er een idee????



More discussions in Creative Cloud Download & Install


adobe

Comments

Popular posts from this blog

after effects warning: unable to create drawing surface

Maximum number of authorizations reached!