Business Catalyst sans Muse ?


bonjour,

 

puis-je garder le hosting avec business catalyst si, comme j'en ai l'intention, je me désabonne de creative adobe et donc n'aurai plus l'utilisation de adobe muse.

 

je voudrais pouvoir garder la mise en page et continuer à gérer le site mais comment faire puisque je l'ai toujours fait depuis muse ? y t'il un possibilité de la faire depuis business catalyst sans abonnement  et sans muse ?

 

merci d'avance pour votre aide.

 

cordialement

isabelle

you can continue host on business catalyst long paid hosting plan.

 

you can 'technically' continue work on site within business catalyst take working knowledge on how business catalyst works being familiar html, css , javascript. can done code muse generates general not user friendly able take on code manually.



More discussions in Help with using Adobe Muse CC


adobe

Comments

Popular posts from this blog

after effects warning: unable to create drawing surface

Maximum number of authorizations reached!